Vi kör en lista år 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Har jag definitivt
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade nog inget =)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte vad jag fått reda på i alla fall
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och hade jag inte klarat av..
5. Vilka länder besökte du? Spanien.. Sverige och Danmark?
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Vecka 26 <3
8. Vad var din största framgång 2009? Hmm..
9. Största misstaget? Inget jag kan komma på just nu
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, eller jo under veckan i Spanien =/
11. Bästa köpet? Mina nudie jeans!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder måste jag säga!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla mina vänner =)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Feels like saving the world, the prayer <3
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Måste varit gladare tror jag!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat fler !
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Käkat massa skit!
18. Blev du kär i år? Nej
19. Favoritprogram på TV? Paradise hotel!
20. Bästa boken du läste i år? Twilight boken!


21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En världsbäst kamera =)
22. Något du önskade dig men inte fick? Fick allt hah
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Fast det bara var nån månad sen kommer jag inte ihåg..
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Absolut
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Stilrent
26. Vad fick dig att må bra? Alla mina fina vänner <3
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Mmm
28. Vem saknade du? Hahah, de ni!
29. De bästa nya människorna du träffade? Zenia!!! Kommer inte på nån mer..
30. Planer för 2010? Resa, ta studenten, jobb utomlands, ha 18års fest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0