Hemma i värmen

Nu är vi helt klara i affärerna.. det blev mest att kolla efter saker til min bror idag, eftersom han är väldigt svår att köpa julklappar till så hjälpte jag mamma och pappa. Vi kollade runder efter några tröjor, men eftersom min bror är nästan 2meter lång och ganska stor, inte tjock utan biffig så kan man säga att det är svårt att hitta kläder ibland som passar. Men hem kom vi iaf med någora fina nya stickade tröjor som kommer bli perfekta =)

Annars fann jag mitt i.d smink idag.. lurade bort mamma mot det och frågade om hon tyckte jag var fint sminkad igår, och ja det var jag järmfört med idag, kasnke för att jag hjälpte till att göra det lite extra fläckigt och kantligt idag? Haha, men ut gick vi iaf, med en hel låda med i.d produkter, samt dvd, presentkort.

I ♥ makeup


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0