171209

En dag till  lov.. Några dagar till julafton och bara några veckor till nyår! =)
Nu är jag äntligen klar allt i skolan, eller ja i princio har fortfarande hela filosofi arbetet kvar att skriva, och det ska jag hinna göra idag? När jag snart ska iväg på teori och sen kommer jag hem och ska sätta mig med det? När jag knappt förstår vad uppg går ut på heller.. Men ja gör väl det i natt någon gång har ju fått till fredag klockna 2 på oss.

Imorgon ska jag till skolan vid 9.50där Magnus ska snacka lite med klassen väl, sen ska vi in till aulan och sjunga lite för 1orna =) Sen efter skolan ska jag och My ner en sväng till antingen stan eller väla beror på vad vi orkar. Sen hem, äta och sen ska vi ut på kvällen, det blir iaf jag, Frida och My. Kanske skulle Sara med också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0