091209

Har fortfarande problem med min hals och det gör ont när jag pratar =( så i morse så gick jag direkt till frysen och hämtade massa glass sm jag la mig framför tvn med.. så att det i alla fall skulle kännas lite bättre!
Och nu är jag snart packad och klar till trippen till GEA-stugan, ska bara ta med någonting att äta föutom allt gottis jag ntss var iväg och köpte.

Det blir inte mer uppdatering kan jag också tala om idga, för jag tänker inte ha med min data upp utan istället har jag nu på morgonen hasta med mig min lilla ipod, som jag har lagt in några nya låtar på även har jag tagit med en högtalare till den som några i min klass ville . Vet dock inte om musiken på min ipod är för gamal? Eller om det lades in för dålig nu eftersom datan bara tog lite vart den hittade på datan, även sådana mottagna låtar vilket många bara är skit.

Men nu ska jag gå och packa det sista
Ha en fin dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0