021209

Andra december och stack till skolan vid halv 1 imorse. Men jag gick upp hyfsat tidigt ändå eftersom jag hade etänkt plugga lite grann innan jag stack för att skriva provet om krig och fred. Tur att mamma väckte mig då! Sen så stack jag till skolan, i mina myskläde och helt fixad haha många som undrade varför jag såg så annurlunda ut.. =)

Men provet var klart nästan 2 timmar senare med 18sidor skrivna papper.. fick en jäklas skrivkamp speciellt när jag insäg att jag bara hade 10 min kvar på mig att skriva klart provet och jag hade skrivit flera sidor till varje fråga.. och just då var jag bara på fråga 5.

Men sen stack jag in till lantz och snacka med dem, träffade Sandra så snackade lite med henne sen gick vi bort mot bussen, så nu ska jag dit 20 äver 5 för min första teorikurs.

Sen hem och skriva till mitt tal imorgonoch även fixa och göra vid idrottspsykologin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0