uppdatering - sommaren

känns som jag måste bli bättre på att uppdatera bloggen. iaf så har sommaren kommit och gått, mycket som hänt under denna sommaren, först var det en fri veckadär jag knappt gjorde någonting förutom nr det var midsommar hos my riktigt trevligt :) sen veckan därpå åkte jag hem till frida för att bo där en vecka. hände rätt mycket under den veckan, träffade massa folk under kvällarna och var mycket folk som vi tog dit under nätterna med :D haha sen var det lördagen då vi först hade en förfest hemma hos frida på hennes balkong, riktigt kul och fina minne därifrån. stack senar fram emot elva ner mot stan med bussen, kommer itne ihåg mycket vad vi gjorde men vet att vi avslutade kvällen med att sticka till bakom där vi träffade ted m.fl sen vid två-tre tiden gick vi hem med olivias bror..

annars har jag och sara varit i Spanien, två riktigt härliga veckor tillbringades där, sol och bad varje dag, ´redigt varmt. sen träffade vi två killar där vid vårat hotel som vi hängde med flera dagar, kom till deras hotel och s v. :)

efter spanien hade jag två veckor ledigt till jag skulle börja jobba, drog till helsingborgsfestivlaen då iaf, med frida alla dagarna, och träffade olika folk varje dag. haha då jag även gjorde en henna tatuering med nicole, haha wierd snubbe som hade hand om det!

julia har också haft 18-års fest, dit jag och frida drog dit ganska sent eftersom frida hade träning och liknande.. kom dit vid elva tiden och hade en trevlig kväll med pool-bad och annat roligt, :)

senare åkte frida till Italien ;(

jag började jobba och sånt på ålderdomshemmet, okej personal och bättre äldre faktist :) kul att höra historier och sådant från deras tider, men dock blev det tråkigt för de sa ungefär samma sak varenda dag haha! och vissa var så förvirrade och trodde massa konstiga saker. dit vill jag iaf aldrig hamna när jag blir äldreeee!

under tiden frida var borta var jag en hel del tillsammans med kajsa, var bl a hos albin på hans 18års fest, trevligt. var också på sebastians 18-års fest, åkte då först till kajsa för att göra vi oss och sånt, och förfestade lite, sen kom vi på att vi glömt löpa någonting till honom, så vi cyklade ner till maxi och handlade lite blommor och så fixade vi ballonger och sådant, blev bad hos sebastian senare, sen vid tre stack jag, kajsa, måns och ricke till måns, måns gick sen och la sig i källaren och vi i hans föräldrars säng.

senare kom frida hem från italien, visserligen neger men var kul att träfa henne, otrroligt saknad hade hon varit! vi träffades på busshållsplatsen kvällen hon kom hem.  pratade om allt som hänt på hennes resa och här hemma. fick även en tröja, ett armband och en väska av henne, :)<3

nu i helgen var vi på fredagnn på mezo tror jag, sen i lördags fixade vi förfest och sen drog vi till vm där dugge och ap var :) vi tog sedan bussen till stan tillsammans där vi sen tappade bort dugge och vm, men sen ringde alex och kom ochdå kom han, kimoch bassem och hämtade oss och kärde oss till hallon. där han och höjer och några okända var. blev senare islängd i poolen av höjer så kunde inte sticka ner i stan igen, så jag och frida gick för att hämta våra cyklar hos vm och cyklade hem :)

märker verkligen att jag borde ha skrivit mer under sommaren kommer inte ihåg shälften ens vad jag har gjort, nu har jag och frida varit och sökt jobb iaf vi ska dit imorong med marcus och lämna in vårt cv och sånt, och prata med cheften för företaget. skolan har även börjat förra veckan, känns faktist bra :) bra klass och allting. snart kustvevakningsprao. dyka och sånt dykarsertifikat, gillar vi :D sen ska vi till halmstad med klassen nästa vecka för att göra nån sorts fångarna på fortet, ska bli riktigt kul!

sen nu på fredag ska ellinor ha 18-års fest hemma hos sig :D ska dit vid fem.tiden för att äta middag och så. senare ska vi dra till bjuv festivalen tror vi. haha något för miiiig? nja, kul med något nytt får man väl se det som.

nu orkar jag inte skriva mer för idag. mer uppdatering kommer möjligen imorgon :)

26

Kommentarer
Postat av: frida

awww, michipichi. uppdatera oftare! roligaste bloggen jag vet ( eller ja, efter min ;) ) underbar sommar, men vi skulle åkt utomlands tillsammans! det blir nästa sommar, jobb och sånt, kommer bli bäst för du är bäst :D<3<3

2009-08-26 @ 23:07:08
URL: http://fkvb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0