träning

Sen har jag funderat på att börja äta bra och börja träna igen denna veckan. Var så bra på att äta nyttigt och bra innan med nu har det inte varit på topp, med all den mat jag ochFrida alltid köper ;D Så ska börja gå ut och springa lite denna veckan tror jag och även dra till gymmet och utnyttja mitt träningskort som jag har där. Kanske jag även drar och simmar någon dag, har ju visserligen gratis simning i stan, eftersom jag går Sos-linjen. Känner motivation till detta just nu iaf så ska nog bli perfekt :) Sen har jag ett bra tips till dig som käkar mycket tuggumi för att du inte ska äta. Gör inte det för det gör dig bara mer sugen på mat, så då äter du mer sen efteråt du har haft det ett tag. Vänta isåfall efter maten om du ska ta ett :)

Nu ringer Sara så ska bara hämta lite saker i köket så ska vi in och laga maaaat! PUSSS

Kommentarer
Postat av: Alah

Grattis. Har du börjat fatta!?

2009-08-31 @ 21:23:18
Postat av: Anonym

absoluuut hunny.

2009-08-31 @ 22:05:50
URL: http://mauritzson.blogg.se/
Postat av: frida

haha, ja vi kanske får börja köra på lite nyttigt istället. tänkte också på det innan idag, men bloggen cpa så kunde inte skriva xD haha

2009-08-31 @ 22:17:49
URL: http://fkvb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0