torsdag

Dagen började med skola, började vid halv nio, med svenska. ser ut att bli lika soft som förra året :) efter det har min klass geografi men har redan haft det så har håla nu. tog cyklen hem och kollade lite tv och fixade till mitt och fridas cv;n vi lämnade in senare. stack sen tillbaka till skolan och hade fisolofi, med rikard. funderingar om livet och sådant, känns som man måste vara riktigt djup om man ska lyckas där. man får flumma och grejer! efter skolan väntade jag några timmar tills frida slutade och cyklade sen med henne och hulken till fabriken. vi lämnade in vårt cv och stack sen och fikade på någon lekplats jag och frida hittade :D sen cyklade vi hem och fixat lite.

Tänker snart också börja på projektarbetet, ska slriva lite om cancer. typ om hur cancer har förändrat världen, om hur de påverkar den drabbade och släkt och vänner runt omkring den drabbade. ska skriva sex sidor nu till september men känns som man kan en hel del utan att kolla och plugga på det liksom.

Imorgon väntar skola, stan sen hem och göra mig iordning och sen åka till rydebäck och fira ellinor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0