HÖST!

Kollar under runder lite på nätet nu, lite vad utbudet visar i höst. En av favoriterna är Top-Shop. gick in där och hittade många fina skor där i år. Förra året gick det på ett par ljus-bruna kängor som var inköpta på Håknsson's. Men jag tänker kolla runt lite till efter ett par nyare och svarta detta året. De flesta man hittar är med klack, visserligen gillar jag det men sen är frågan? Hur höga skor kan man egentligen ha till sin längd? Jag är 173, jag kör mest på klackar som är runt 8-10 cm. Men om man vill gå på de riktigt fina och snyggssittande skorna måste man gå upp till 12-15 cm i mitt tycke. Då siktar jag på en höjd mot 185 vilket jag inte skulle vilja känna mig som.

Favoriter från Top Shop

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/TopCategoriesDisplay?storeId=12556&catalogId=19551

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0