greaaaat

Det blev till tåget till Bjuv igår som sagt, gick till tåget från Ellinor och när jag kom dit var där inte en endast där varken som skulle åt mitt håll eller åt andra.. Ganska ensamt haha! Tåget kom senare och 10 minuter därifrån var jag nere på Ramlösa station och träffade Frida och Sandra. Sen kom tåget till Bjuv och 5 minuter senare var vi i lilla bonniga Bjuv. Vi mötte upp 12 tjejer och gick med dem in till Bjuvsfestivalen, inte kort därefter tappade jag och Frida bort alla och gick ensamma och vilseledda i Bjuv. Liten stund senare stöter vi på Rosen, Folke och sen även Alexander med hans kompisar. Sen även Fratte och några han känner. Vi bestämde att vis kulle dra in mot stan igen, vi gick in om och träffade Malinoch några andra och begav oss sedan mot tåget. biljett automaten fungerade itne såklart när jag skulle ha biljett så åkte gratis istället :D sket i biljetten. 45 minuter senare var vi i Helsingborgs centrum-Knutpunkten. Var där nere ett tag träffade Simon, Danne och massa fooolk. Senare tog vi bussen hemåt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0