310809

Ah, kom nyss hem, så skönt det är när man precis har stigit av bussen, då man vet att man är fri resten av dagen :) Snart slutar också  min granne som har börjat på min skola detta året. Hon ska ta sig hit och sen ska vi baka lite och kolla på lite film och sådant fint.

På tal om något helt annat, så hade jag mer än 120 besökare på min blogg igår, kul faktist, hade varit kul att veta vilka ni är också och sånt, så lämna ett spår efter er, kommentera, kommentera.

Annars har jag blivit ett stort fan av sportify, riktigt bra! Fick det först förra veckan så har inte alls kunnat utforska det riktigt. Men det är mycket bekvämt att bara kunna sätta på det och sen ha de flesta låtarna där och slippa leta reda på de på youtube eller hos vänner. Fast det som jag stör mig på och säkert många andr aockså gör ar den eviga sportify reklamen.. jobbigt att den helt plötsligt ska komma in när man sitter och lyssnar. Inte npgon som har kommit på något fiffigt om hur man kan få bort den kanske? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0