bra, bra, bra!

Funderar på att krypa ner i min sköna säng nu framåt 11 faktiskt. Kom nyss hem från Sara och med mig har jag 2 fina tröjor jag har fick låna utav henne, urgulligt! Så ska nog ha på mig de imorgon i skolan, eller kanske iaf en utav dem. Det är så bra att man har vänner som man kan låna saker och kläder av. Vänner  med samma smak och storlekar, känns som man har en stor garderob då helt plötsligt som man kan låna lite från vart håll!

Kan heller inte sluta lyssna på denna låten jag hittade för ja säkert några månader sedan, inte många som har hört eller lyssnat på den heller. Men det behöves lyssnas på några gånger först innan den blir bra! 


Kommentarer
Postat av: Laila

haha nawh du är för söt :) <3

2009-08-31 @ 23:08:25
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0