300809

Sitter och väntar på att Fridas ska ta sig hit nu. Samtidigt sitter jag och bläddrar igenom programmen på TN;n. Hittar inget vid denna tiden på dagen.. Det var så bra på sommaren för då var det massa repriser hela dagarna på bra program. En vanlig sommardag, gick man upp runt 12 man gick ut och hämtade cyklen och cyklade ner till stranden och la sig till 4-5 någonting. Stack hem satte sig lite vid datan, gjorde vid sig lite och sen stack man ut när det närmade sig kvällen. Sen var det varmt dygnet runt också, sånt man önskar det borde vara året om. Ibland tänker jag verkligen på hur underbart det skulle vara att bo någon annanstans, O.C till exempel? Underbart!

Fridas pappa åkte till Kina nyligen också. Så satt och försäkte komma på om jg vill ha någonting därifrån så speciellt eftersom det är så billigt. Men det är ju svårare om ma inte kan se vad utbudet har att erbjuda. Så blev att jag beställde ett par grå;a conserve iaf :) Åh, vad härligt det hade varit om man hade haft pengar till en resa dit, stannat en veckan eller så och bara hamdlat det man ville ha inga begränsningar på varken bagage eller pengar,typ heaven? Frida och jag har faktist funderat på att göra det någongång men det känns svårt att får det att hända i någon snar framtid. För just nu har vi inget jobb, och inte mycket pångar, vi kommer nog att få ett jobb snart men det lär inte ändå räcka till att åka till Kina nu på något lov. för nu när vi slutar skolan ska de gå till resa till Grekland där vi ska jobba som bartenders antaligen, vi får se för Frida ska snacka med någon hon mötte där i sommras som var ifrån Sverige. Sen de pengar vi tjänar där ska vi resa till Australien med :D stanna där något år och jobba och sånt. Så Kina får väl väntas med till dess iaf.

Nu ska jag ner och göra vid mig lite hörs senare! PUSS LÄSARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0