29 augusti




Vaknade och gick upp redan vid 10 idag, gjorde vid mig och fixade lite innan och jag Frida cyklade till stan. Där träffade vi Alexandra och hennes syster. de skulle fota lite inför alexandras projekt. Var där lite oh tog lite bilder o.s.v sen cyklade vi inom Tasty House och handlade en massssa godis! Tasty House rean gillar vi! På utvägen tig vi även och delade på en glass. Vi tog senare oss hemåt för att Frida skulle spela match. Jag cyklade hem ifrån henne och skulle fixa lite med bloggen men denna dan har min data dampat gärnet och bilder och sånt har inte fixat till sig riktigt. när jag senare hade fått alexandras bilder kom Kajsa och hämtade mig i bil! gott folk! Sen körde vi ut till väla kollade där en stund sen åkte vi in om burger King på vägen hem på Drive In;en! haha Skulle köpa pommes och åsnt, men vi fick de gratis! Körde sen hemåt. Nu har jag nästan precis ätit och mina kusiner och såndant är här. Vet itne riktigt var det bär ikväll. Simon, Niklas, eller stan stär det väl mellan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0