0.12

Har nyss suttit här och tänkt att tidenjag gillar bäst med hela dan faktist är timmen innan jag somnar. Jag fixar till allting och sen sätter ja på avsnitt av fullt hus och kollar så länge på det innan jag somnar.  Jobbigare är det på morgonen när jag går upp vid 7-tiden, äter frukost i kanske 5-10 minuter sen går jag in till mitt rum sätter på musik och går in i min gardebob och kollar vilken outfilt jag skulle kunna ha på mig, sminkar mig sen och fixar och plattar håret. Jag fixar frisyren så den passar till resten av kläderna. Är sen klar och tar bussen eller går till skolan. Imorgon har jag tänkt gå upp redan halv 7 och äta frukost med pappa, läsa tidningen och sånt och bara ta det lungt och inte stressa till bussen som jag måste göra nästan varje dag jag tänker ta den. Svårare blir det väl också nu när min granne Sara ska ta den med mig eftersom hon brukar vara ännu segare än mig på morgonen.

Men måste nog gå och lägga mig nu i så fall om jag ska orka gå upp imorgon. Sängen är klar och dvd;n är på, skriver mer imorgon och lovar att ni kommer att få se en, flera bilder på min outfilt jag tänker välja ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0