rubrik

kan börja skriva om minilumpen som inföll förra veckan, typ något av de jobigaste jag varit med om. inte jag rekomenderar att göra. gå upp klockan kvart i sex, vara eldvakt en timme vajre kväll, sen är det uppställning halv åtta, sen är det fullt schema hela dagen, sen kommer man hm vid tio, elva. men när äntligen fredagen var här åkte jag och emma inom tasty house och sen direkt hem och åt och duschade och sen solade :) hade varit sl hela veckan men eftersom vi int fick ta av oss militärkäderna var det omöligt att bli brun någon annanstans än i ansiktet,på kvällen var det egenigentänkt att jag och frida ska stcka til dugge men jag orkade inte så jag stannade hemma istället.

det blev iaf hem tilldanne i lördags vilket var kul, fotboll, grillning, och sångåkte väl hem vid tolv tror jag.

igår stack jag först till skolan för nationella prov , hade sedan språk och se matte, eller iaf en halv mattelektion jg och my stack efter lite mindre än halva, för att ta cyklen ner til stan där hon köpte kvällens kläder :) senare var det förfest hos mig innan olympiafeste, riktigt kul tjejer och killar! my kom hit vid halv sexoch vi började fixa lite med maten, kycklingsallad och sen gjorde hon kladdkaka, dukade o.s.v de andra kom vid sju, senare stack vi härifrån lite innan elva


ska iaf iväg nu och fixa inför kajak-paddlingen med klassen, bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0