lite om två veckor

Norge är gjort, skönt att vara hemma efter en såjobbig vecka, vandring 7-9 timmar varje dag, grottforskning, och en massa klättring, och glaciär gående. Men det var ändå e n upplevelse man alridg glömmer, nu i veckorna harnjag försökt fixa allt med klassbytet och vad jag ska läsa till som extra val.  o.s.v. Sen har jag även försökt sluta på Franskan, att ha Franska steg fyra är en sak men att ha det med en så seg och tråkig och bara jobbig lärare gör det inte lättare och roligare att läsa det. Men då var bara allvernativen att jag skulle börja på språk ett, på antingen spanska, tyska elelr italienska, vilket jag inte vill, så får ta och riktigt försöka med henne nu i ett år till.
Sen har jag även börjat fotografisk bild, på nic men har nu bytat till olympias kurs, med roligare folk, och sen är det ju även på vår skola, vilket gör det lättare.
Sen vet jag inte om det har hänt nått mer speciellt, inte va det gäller skolan iafall, jag har inte så mycket minne av vad jag har gjort nu på dagarna och kvällarna, Men igår var jag hos henke och johan, trevligt folk, och så, stannade väl till ett och sedan gick alla hemåt. Nu har jag nästan precis städat klart mitt rum vilket är helt nytt, nästan, fått ny plasma tv, även denna datorna, en hp och lite nya möbleroch inredning till mitt rum :) men nu är det bara 15 minuter kvar tills Sara kommer, och jag måste fixa det sista, kan ju se om jag skriver någonting imorgon hejjjs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0