Måndag natt.

Sitter nu vid datorn och klockan är nu 23:57, det är grymt hur långsamt dagarna går när man har sommarlov. Man gör ju nästan ingenting, varje dag ser likadan ut, man går upp vid tolv, äter och sen glor man tv till familjen kommer hem & sen äter man & sen är det tv igen. Det är typ de jag sysselsatt mig med de mesta utav dessa första dagarna på sommarlovet. Jag önskar att jag hade ett jobb, då man ialaffall kunde göra något vettigt, tjäna pengar & faktst känna att man ansträngt sig. Men det blit bara till att söka vidare eftersom jag skcikade in jobbansökan till kumunen försent & senare inte hört något ifrån andra butiker jag varit inne & frågat. Men imorgon är ännu en ny dag då jag faktist planerat något i förväg. Jag ska träffa Kajsa, och vi gör väll det vi brukar. äter en massa & kollar filmer haha inte mycket skillnad ändå men ialafall någon att dela segandet med! Me jag ser fram emot onsdag ialafall. Då ska jag & frida bo hos henne utan föräldrar till söndagen. Då har man en mängd med olika alternativ vad vi kan hitta på. Stanna ute hela nätter, bjuda hem folk & liknande& vi längtar det gör vi verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0