Frida

Onsdag:

Det började med att jag gick upp och packade mina saker till Frida. Jag kommer dit vid tiooch vi går in och tar oss till TV:n där vi sitter till matchen är slut. Det var Tyskland-Turkiet & Tyskland vann, & är nu vidare till final! Sen resten av kvällen tog vi det mest lungt kollade datorn lite och kollade film & sånt, & lade oss rätt hyfsat vid 2-3.

Torsdag:

Idag gick jag upp vid ett, Frida hade gått upp vid åtta för att åka & träna inne i stan, sedan när hon kom hem, hämtade vi frukost & satte oss för att äta den framför TV:n med Oc på. Efter det gick vi upp & satte oss vid datorn för att höra om någon skulle komma på kvällen. Mot kvällen kom Kevin Kolobaric, Ted och NIklas. Vi satte oss vid TV:n och satte på fotbollen det var Spanien-Ryssland. Efter en lång match stod ändå Spanien som segrare med 2-0. Efter matchen bestämdes det att vi skulle sjunga singstar. Senare vid ett drar det hemåt, & jag och Frida är uppe ännu lite till & somnar vid halv fyra.


Fredag:

Idag blev det en sen morgon, då vi gick upp framåt halv tre. Tror nästan jag aldrig nästan sovit så länge någonsin. Men vi drar oss upp & duschar & fixar till oss. Vi sätter oss vid datorn och Tv:n & senare emot kvällen emot tolv får vi besök av några onyktra Kevin & Niklas. Vi sätter på en film & Niklas lägger sig på golvet & tuppar av, & senare slår det ävemn till för Kevin som somnar i soffan. Men sen var det fart i de igen så vi satte på en ny film & kollade ett tag tills allastack upp ett tag. Då niklas passade på att somna. Vi andra tre sticker ner tigen & ser klart på mysteriet på greveholm, & senare vid fyra är det dags för singstar! Jag & Frida srar igång och man märkte verkligen att inte rösten var va den skull så sent på kvällen haha, så senare stängde vi av det vid sex & gick upp till Niklas. Vi sätter på hög musik & bara försöker få lite liv, men de är för sega & sticker in i andra rum haha. men senare somnar alla tillslut vid sju. Senare vaknar man av att kevin står & riktar sin mobil direkt i örat på en klockan tio på morgonen, TACK!


Lördag:

Kevin & Niklas sticker hem & Frida & jag börjar planera kvällen. Konstigt just för denna helgen så jag & Frida varit hemma hos henne helt ensamma är att där funnuts snålt med fester. Men vi bestämmer oss för att bjuda hem folk istället. Det blit tillslut Tommy & PP. De komemr vid nio & vi börjar sjung singstar & senare äben kort senfår vi besök av Linne, Joel Karlsson och en annan kille so hade sagt de skulle komma. Så de stannar en stund & chillar. Sedan drar de vidare. Klockan är tre & vid är tillbaka vid TV:n då det ringre på dörren. Vi går & kollar det är Folke, Albin, Weya och liknande. de vill in men tyvärr pallade vi inte det så va vi sa åt dem att dra. De går, för att senare komma tillbaka igen.
Vid fyra har alla gått och sängen är ett faktum.


Söndag:

Det är uppgång någongång vid tolv & det blir Oc kollande. Det ska städas & fixas.

Men tack för veckan, allihopa! lyckad <3



Kommentarer
Postat av: frida

du är så underbart bra!

2008-06-30 @ 23:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0