Dagen.

Dagen är här, jag sticker nu snart till Frida unjefär vid nio, och stannar där till Söndag! Idag är det bara tänkt att vi kanske ska bjuda hem någon son kanske vill se fotbollen med oss. Tjeckien-Tyskland härlig match! haha vet inte sen när jag blivit intersserad av fotboll, har bara egentligen gått på en hif match i hela mitt liv men det är mycket trevligare & sitta vid TV:n och kolla mat & en god sittplats. Så det blir kräng ikväll var på väla tidigare med min mamma & köpte gula öronhänge, rosa shorts och en fondation. Sen gick vi även in till Ag där det köpter oboj till mig & Frida, och chips & senare gick jag till tasty house för att köpa godis! och allt är fixat till vår boning henna hos henne vilket ska bli riktigt skönt.
Just nu sitter också Linnea & designar min blogg, så om den ser förjävlig ut skyll in inte på mig haha! Nej, men det kommer säkert bli mycket fin. och tack igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0