lycka

Nu har nästan en hel vecka gått sen en massa folk begav sig emot gothia, & måste säga att här i helsingborg har det varit mer än tomt.  Det har inte hänt mycket under denna veckan, har varit på väla & ikea & handlat saker till mitt rum &  hittade en cd-spelare med ipod spelare i sig, som jag direkt fastnade för så, jag beslöt mig för tt köpa den, om man ska säga typiskt nog eller om det var tur, så hade de bara de exemplatet kvar, den hade funnits i högst två veckor men var redan slut i hela skåne. Men jag tog tillslut utställningsexet & fick den 500 kronor billigare! :)

Det enda som egentligen fattades var ju bara en ipod, men en sån dök upp här hemma idag (y) en ipod nano, en silvrig en den kommerjag nog tillbringa en del tid med nu framöver! Men sen kommer frida även också hem imorgon, så får se om jag ska träffa henne elelr hur det blir, vi får iaf franssons familjen på besök & jag behöver en anledning till att inte vara kvar i huset så kom med förslag tack (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0