I veckan

Det börjades i måndags då våra amerikanska vänner kom hit, så det blev middag & sånt med dem. I tisdags så var vi hos mormor & morfar & åt, senare cyklade jag därifrån & mötte upp fråda vid anton,  & vi gick till mazze, min cykel hade plötsligt fått punktering. Men vi kom till mazze framåt tio kanske, helt ok fest faktist ttrebligt folk & så. senare skulle jag & frida dock hemåt, från husensjö, & min cykel gick inte längre att rulla för själva hjulet hade hoppat, så fick bära cyklen hem, & träningsverk hade jag nästa dag ;p men på torsdagen stack vi iafall till min farmor & åt med våra kusiner trevligttrevligt. senare på fredagen hade pappa fest, kom runt 25 personer, för att fira att pappa fyller 47 :) blev rätt sent de senaste gästerna stack lite ver tre, så blev direkt i säng. På lördagen stack jag & frida in till stan till olympia, träffade ted, nicklas & joel så stack ner & fikademed de & sånt mysigt! :) sen på söndagen tror jag inte jag gjorde nått spec, träffade nog sara, & sånt bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0