allting

jaha, har börjat skolan nu igen då, tillbaka till min klass, men den ser inte ut som denhar varit, en massa har slutat och det har bara börjat bli tråkigare, som tur är så går josefine kvar :) men iaf, så har fotografisk bild börjat nu och jag och josefine har fått låna hem en kamera, dagen då vi fick den glömde jag kvar den på busshållsplatsen (y) great! men som tur är så är inte kevin lång därifrån så han får gå & hämta den åt mig, sen i torsdags så bytte jag klass så nu går jag i Sos2a istället för Sp2c, :) och jag fick även följa med till norge, som vi åker till nu ikväll, :D drar nu im 2 & en halvtimme, då sätter vi oss på bussen & är inte där förren klockan 8 morgonendärpå. Då är det frukost och sen direkt är det vandring, lycka till tll mig säger jag bara som är sjuk nu också. sen igår var det min & fridas s.k ettårsdag, vi träffas varje år den 30 august, för att inte tppa kontakten, vilket vi inte kommer göra :) men nu måste jag gå & packa klart de sista utav sakerna, sen kommer jag hem på lördagsmorgon, (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0