idag

skolan idag, började klockan kvart i nio med forum, då jag fickreda på att jag skulle ha prov 2 timmar fram, mitt trejde omprov på historia..
och de som inte hade omprov fick gå hem,som resulterade i att jag satt emsam och skrev provet ;D
prover gick väll sådär kändes lite bättre än de förra och jag hoppas på godkänt eftersom det är det högsta jag akn få. svenska nu om någon timme som jag har beslutat mig för att inte gå på eftersom jag ändå bara ska ha betygsnack med eva! och man vet då aldrig vad som kan hända med eva i ett rum om man är ensam med henne.

Sen var det ju första april ig¨år och jag vill bara gratulera till er som lyckades lura mig, ganska många gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0